2012. március 12., hétfő

És egy kis erotikus jelenet az új, készülő regényemből :)


Kirázott a hideg. Minden idegszálam égnek állt, az alhasam összerándult a vágytól. Óvatosan az asztalra helyeztem a kávémat, majd magamhoz húztam és csókot leheltem a telt ajkakra. Éreztem, hogy összerándul az érintésemtől, majd puha nyelvével ízlelgetni kezdte az enyémet. Ledobtam a köntösömet, miközben ujjaimmal egyenként fejtettem le róla a ruhadarabokat. Nem volt helye a felesleges szavaknak, minden porcikámban kívántam, bőrömön éreztem vágyának perzselését. 
Mellei kibuggyantak a melltartó fogságából, bőre érintése a sajátomon, idegtépő volt. Hamar kihámoztuk egymást a ruháinkból, majd az ágyra feküdtünk, hogy ott folytassuk a csókcsatát. Elvesztem az ölelésében, ujjaim dús hajába mélyedtek. A takaró hamarosan a parkettán landolt, én pedig habzsoltam az élvezeteket. Az apró csókok, puha nyelvének az érintése hirtelen öntött el, amíg lassan meg nem teltem, ajkaimon kicsurrant egy apró sikoly. Testem hullámzott, izmaim elernyedtek, arcomat kisimította az élvezet.

3 megjegyzés:

Beatrix Bloodrayne írta...

Tetszik! :) Most már sűrűn járok hozzád, ez biztos!
És a blog kinézete is nagyon klassz, rég jártam erre :(

Darawona írta...

Most van időm a tanulás és az írás mellett, így nyugodtan látogathatod gyakrabban az oldalaimat :) A Jeges érintést és a Kibelezetlen valóságot is szeretném folyamatosan frissíteni :)

b.m.grapes írta...

hűha :))) klassz :)
közben kerestem azt a bejegyzést, amiben a terveidről írtál: írósuli... bölcsészkar :)
nem találom, szal itt reagálok :
hajrá :))))