2012. március 9., péntek

Hmm

Hát régen jelentkeztem és regényrészlettel most nem is fogok. Belekezdtem egy új projektbe (egész jól haladok vele, pár hét és kész) és ebből most nem szeretnék közzétenni. Az oldal érdeklődési szintje valahol nulla és mínusz végtelen között leledzik, úgyhogy mindegy is. Ha kicsit megnő az érdeklődés, akkor talán egy kis ízelítőt adhatok :).

Egy másik dolog: nagy lépésre szántam el magam. Úgy döntöttem, hogy teljesen az írásnak (és később a szerkesztésnek) áldozom magam. Tudom, nehezen lehet belőle megélni, de egy próbát megér. Szeptembertől reményeim szerint magyar szakos leszek (drukkoljatok :)). Kipróbálom magam a Könymoly íróiskolájában is. Muszáj fejlődnöm. Írok és írok ezerrel, hogy haladjak előre és a magyar érettségire is készülök.

Ha még kíváncsiak vagytok rám akkor írhatok nektek néhány novellát és némi kóstolót is kaphattok készülőfélben lévő regényemből. 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örömmel olvasom nagy elhatározásod, és várom is az új dolgokat majd! :) Sok sikert a későbbiekhez!
Bea

Darawona írta...

Köszönöm szépen :)Igyekszem majd nem csalódást okozni :)

Mikkamakka írta...

Drukkolunk, abban nem lesz hiba! Ügyes vagy, biztos sikerül elérni a céljaidat! Én lélekben támogatlak (ha már máshogy nem tudlak... :))!

Darawona írta...

Köszönöm szépen :) A lélekben támogatás is tökéletesen megfelel, hiszen azért nem adtam még fel :) Örülök, hogy újra felbukkantál ;) A következő regényem Az őrület ára lesz, amit befejezek. Sok munkám lesz vele az biztos :D