2011. szeptember 26., hétfő

Alkoss valami újat? Ez egy nagyon nehéz dolog, főleg, hogy már minden ötletet felhasználtak előttem sokan. Miben különbözik a saját regényem a többitől? Mindenben. Sajnos azonban ez 10 000 karakterből nem derül ki. Sajnálom, hogy a könyves piacot ennyire elözönlötték a vámpíros könyvek, ezért már nem is tudom mit tegyek. Lépjek túl? Lehet, hogy azt kellene tennem. Az őrület ára, a Kibelezetlen valóság és a Jeges érintés is mind mind a gyermekeim és szeretem őket, nehéz lenne megválnom tőlük és nem is áll szándékomban ezt megtenni. Pihentetnem kellene őket és valami egészen mást alkotni? Erősen gondolkozom rajta, ezért elővettem egy teljesen más történetet, amit még jó pár évvel ezelőtt írtam. A tények a következők: erre is egy jó nagy adag átírás vár csakúgy, mint Az őrület árára, és a Jeges érintésére. Ismét kezdem túlvállalni magam, de egyszerűen muszáj lecsapolnom magam.
http://janneenegordon.blogspot.com/
és az új történetem címe pedig Gyilkos dallam, aminek szintén létrehozok egy oldalt, remélem tetszeni fog.
http://gyilkosdallam.blogspot.com/

2 megjegyzés:

Beatrix Bloodrayne írta...

Olvastam az újat, és nekem nagyon tetszik :) :)
Egyébként kiadókkal hogy állsz?

Darawona írta...

Köszönöm szépen :)))
Hát elég rosszul. Részt veszek a Könyvmolyképző Aranymosó pályázatán, de nem tudom mi lesz. Ha nem jön össze próbálkozom tovább más kiadóknál :)